Manchester United Fodboldtrojer Bayern trykke pa C Lo Messi gjorde den forste liste

f:id:fodboldtrojermedtryk:20170224112849p:plain

Sociale medier er blevet et symbol på denne æra, Fodboldtrøjer med tryk og på denne måde også gradvist ændret folks liv lidt efter lidt, fodboldverdenen er også dens indvirkning på en klub i form af antallet af fans på sociale netværk, men også i et vist omfang afspejler holdets indflydelse i verden.

Ifølge en autoritativ medier BBC citerede postbudet gruppe af data, erstatte Manchester United Bayern, Fodboldtrøjer Børn er sociale medier blevet Kinas mest indflydelsesrige klub, foruden, herunder Arsenal, Liverpool og Manchester City tre Premier League-klubber klemt ind i top fem, overraskende Real Madrid og Barcelona Det kom i sjette og 10th.

De spillere, billige fodboldtrøjer Real Madrid det første kort C Luo blev de mest indflydelsesrige kinesiske sociale netværk spillere, core Özil Arsenal på andenpladsen, efterfulgt af Bell og Rooney, Messi Fodboldtrøjer og altid afdæmpet, i mangel af Kina åbnede nogen officiel konto, så der er ingen inkluderet ranking.

Disse placeringer er baseret på de hold og spillere fra de to kinesiske sociale platform (Weibo og WeChat) statistiske data ud af rækken af ​​disse konti også henvise til aktivitetsniveauet og interaktion. For eksempel, klubbens officielle microblogging sidder på 8,83 millioner fans, mens Arsenals officielle blog, er der 4.26 millioner tilhængere.

Spiller aspekt, C Lo Fodboldtrøjer officielle microblogging, 92 millioner fans, Özil er 320.000. Desuden Bundesligaen sociale platform i Kina var mest aktiv.